сряда, 2 май 2018 г.

Историята

Историята е чудовище,
скърпено от безброй
Франкенщайни.
Необичана, грозна и еклектична,
клечи край руслото на времето.

Историята е урод.
И уродливото й семе
не дава плод, а бурени -
един от друг по бодливи. 

Виж, тръни ражда достатъчно
за сто Христоса, разпънати.
И сапун за сто Пилата
вари от нечистата си лой.

Проститутка е историята.
Плащат й с животи
и я хранят с истини
затлъстелите извратеняци,
за да се гаврят с тялото й.

И я превръщат в посмешище,
което после насилват
отново, и отново, и отново...
Историята е жертва
на всечовешкото насилие... 

Но на кой ли му пука
за остаряващата курва,
седнала на брега на Реката?...

Тя гледа, как изтичат
нейните води безлични,
забравили кървавите си притоци...

Спре ли кръвта по водата,
идва водата в кръвта...
Историята е чудовище...



4 коментара:

  1. Пипи, изтрих го първият коментар, щото бързам и бъркам от емоция, ма наистина ме зашлеви юнашката.Баси как ме разсъни, жено!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Безсънно е и при мен...

      Изтриване
    2. Сега....не зная как да го кажа, за да не прозвучи като ласкателство, щото знаеш, че ми е неловко с комплиментите, така също знаеш, че поезията някак не я усещам като мое изкуство, сиреч не я разбирам, но ти, ТИ го можеш.Просто се лее, Пипи и ме повлича.Седнах на брега на Стикс и всичко видях.Тва е.

      Изтриване